tisdag, augusti 16

För en liten stund sedan åkte mitt oväntade besök hemåt.
Moster med karl hade vägarna förbi på väg hem till Kramfors, väldigt roligt var det att de tog sig tiden att hoppa in för lite kaffe =)

Emilia blev glad, om än lite gnällig under tiden de var här. Haha!

Imorse fick jag stappla upp direkt, det var dags för upprop i skolan inför min matematik i höst. Rätt mycket folk var det där och jag verkar få många klasskamrater... mmm.

Emilia var med hon också, jag skulle verkligen behövt en barnvakt den här veckan!
Typiskt när Thomas har en körig vecka och min syster är ute på semester.. imorgon kommer det bli rätt jobbigt att ha med henne, men vad ska man göra?
Det är tråkigt att känna att Emilia är i vägen, det vill jag egentligen aldrig tycka =(

Nåja, här är lite bilder på oss idag;





Nu ska jag och lilla prutten mysa lite i soffan, det är roligt med besök för då blir man trött efteråt!

Hej på er

Inga kommentarer: