tisdag, september 27

Emilia snufsar i sovrummet och jag har packat och ställt fram allt tills vi ska åka ner till Uppsala.
Om en timme kommer bussen så det vore ju bra om hon var utvilad tills dess i alla fall =)

Det blev ändrade planer idag, istället för en klubbkväll nere i Uppsala som Make Up Store arrangerar så tog jag på mig kvällsjobb. Emilia möter pappsen i stan strax innan och jag ska försöka hålla mig på alerten hela kvällen igenom.
Igår på jobbet var jag bra seg närmare slutet, illa =)

Innan jag måste avrunda här så vill jag bara berätta att vi hittat två bilar!
Från nästa vecka ska det bli ordning och reda när det gäller våra transporter och det får vi tacka Thomas för!
Han hittade, efter mycket om och men, två bilar som vi båda kommer vara nöjda med ett tag framöver.

Näe, nu måste jag ladda inför resten av dagen.

Hejhej

Inga kommentarer: