torsdag, september 8

Lillan är lagd för kvällen och jag är piggare än igår. Det betyder att jag borde sätta igång med plugget då det är guldläge för det. "Bör" är ett starkare ord än "måste" har jag fått lära mig genom filosofin, men det tar inte på mig ikväll.

Nörd som jag är har jag gått vidare från Betapet till Wordfeud, ett spel som alla verkar ha fastnat för. Stup i kvarten plingar det till i mobilen och jag fick kvällen att gå igår när jag ändå inte kunde sova utan Thomas.

Vet ni hur länge jag låg vaken?

2,5 timme. I sängen. Rakt upp- och ner.

Hur mycket kunde jag inte ha pluggat istället?

Imorgon ska vi ner till Uppsala och lämna in lilla Reine på service. Vi ska vara där till 7 vilket jag inte direkt är förtjust över!
På eftermiddagen är det babysim så jag passar på att besöka gränby-gallerian innan. Jag ska nämligen ut på lördag kväll och har varken kläder, skor, en plan eller en idé hur jag ska se ut =)
Det öppnar en ny klubb i Uppsala och vi ska sammanstråla med ett gäng innan utgången- vilket får mig att vilja lägga ner lite mer energi just på de punkterna jag inte har några svar på nu.

På måndag ska jag träffa min studievägledare för att lägga om studieplanen. Jag hinner inte med mig på dagtid, så jag måste lösa det konkret innan jag tycker det blir för jobbigt.

Nej, nu fick jag dåligt samvete så jag öppnar fysik-böckerna en stund.

Det är dag 2 på min gräsänke-period och jag tycker det går bra. Tråkigt såklart, men det var ju väntat.

Hej så länge

Inga kommentarer: