söndag, september 11

11 september 2001-2011

Runt den här tiden på eftermiddagen fick jag höra om attacken som skedde för 10 år sedan.
Jag satt på jobbet i min egen värld och ringde min syster för att höra hur hon mådde, då hon berättade att de suttit hela dagen framför nyheterna.
När jag gick ut till butiken igen började kunderna berätta om vad de sett och det började sakta sjunka in hur stort det faktiskt var.

Helt otroligt att det gått 10 år sedan den dagen, man minns den så tydligt fortfarande.

Idag mår jag kanske inte så jättebra, mestadels trött av för lite sömn.
Det blev en kväll ute igår, vi var iväg till White Club som hade premiär. Fullt med folk, både inne och ute. Dansande modeller på olika ställen inne i klubben och trångt runt barerna. Efter ett tag drog vi vidare till Flustret då musiken var svår att dansa till.
Flustret var som vanligt, trots att typ allt såg annorlunda ut. Vi stannade till stängning och Thomas var så snäll som kom och skjutsade hem oss.
Jag höll mig lugn, men det har ändå varit lite sömn idag och vi alla tre planerar en tidig kväll.

Imorgon är det jobb igen och har fullt med planer veckan ut. Kul!

Jag är totalt oinspirerad av att blogga, så slutar anstränga mig här.

Hoppas helgen varit bra ;)

Inga kommentarer: