tisdag, september 13

Hej igen

Nu börjar jag få tillbaka lusten att blogga igen. Det är inte roligt att tvinga sig till något för hur roligt kan det vara att läsa sedan?

Det är regn och rusk idag, vi tjejer valde att krypa ner i sängen och sova 3 timmar rakt av efter första måltiden. Jösses så skönt med lite sovmorgon efter att ha kommit hem sent från jobbet kvällen innan.

Jag pluggar för fullt, ikväll är det deadline! Tar en liten paus dock för att slappna av i skallen lite, formler är inte min grej...

Skulle ställa undan vattenkokaren förut och gjorde en hemsk upptäckt- en långbent VIDRIG spindel hade klättrat upp på locket och sprattlade för fullt med sina äckliga ben just när jag stoppade fram näsan.. jag fick kort sagt en chock. Tror hjärtat stannade till där någon sekund också, innan jag reagerade med att studsa två meter rakt bakåt. Boink in i frysdörren. Det kändes för övrigt väldigt skönt i ryggen.
Nu är den död och borta, jag plågade den så länge jag vågade.

Jag fick tunikan jag hade beställt inför lördagen idag. Lite sent med andra ord. Det verkade säljaren förstå för denne hade dessutom lagt med lite smycken och en extra klänning! Jag hade haft mailkontakt där jag fått det bekräftat att paketet skulle hinna fram innan helgen, men kompensationen är helt ok faktiskt =)
Emilia gav mig fem fingrar upp när jag provade allt idag, tjoho!

Nu kommer jag inte på nåt mer att tillägga i mitt vardagliga liv, så jag antar att det är dags att dyka ner i böckerna igen.

Hej från mig

Inga kommentarer: