onsdag, september 14

Hupp

Onsdag redan, september är verkligen tråkig med blaj-dagar som försvinner utan att man märker någonting.
Vaknade imorse av att fastighetsskötaren började trimma häcken utanför vårt sovrum. Klockan var då 07.14 och jag har inte riktigt förlåtit honom för det än.

Förresten så låg jag och matade Emilia i sängen inför hennes eftermiddagslur då det plingar på dörren. Innan jag hunnit kliva upp börjar det rycka i handtaget flera gånger och när jag väl kommit fram var det ingen där. Rätt otäckt faktiskt, vad hade hänt om jag hade lämnat dörren olåst?
Usch.

Pluggar lite ikväll med en stooor kopp kaffe, kanske inte så smart när det är nära till nattsömnen men jag orkar inte hålla ögonen öppna annars. Inte ens snusen hjälper ikväll- det börjar skymma redan efter 19 här nu! Jag är helt övertygad om att bristen på ljus gör mig trött, jag hittar alla förklaringar till att jag inte orkar alla gånger =)

Jag ska fortsätta med mitt och samtidigt poängtera att jag officiellt börjat räkna ned till 23 september.
Då ska jag äntligen få se Josh Groban live i Globen och sjunga med (hahahahaha) till alla hans fina låtar. Det kommer bli en magisk kväll och jag räknar inte med något mindre.

Hejhej

Inga kommentarer: