fredag, oktober 14

Fredagsgos

Sådärja!



Min första utflykt neröver Uppland idag sen i måndags och vi slog följe hela familjen så fort jag rövat bort Thomas från hans jobb.
Eftersom min Reine II inte var färdig på verkstaden än så fick vi låna en annan bil över helgen. Så i tre dagar rullar jag Volvo S40, riktigt fint gick den också.
Ja okej, den är till åren och något de just fått in och kunde undvara- men hellre det än att ta bussen 6 på morgonen! =)

Så imorgon ska jag kliva upp... 6? Senast. Urk.
Jobbet kommer som vanligt bli toppen, jag gillar att sätta fart väl på plats men mitt morgonhumör kommer vara dynga =)

Vi kollar på julklappar nu tillsammans och har Sagan om Ringen på i bakgrunden. Thomas blev klippt och tillfixad inför sin grabbhelg och jag har packat och ordnat det jag kan och orkat med.
Lite karra, öl och god stämning gör en kväll toppen!

Men nu ska vi fortsätta kuttra på med vårt, efter att ha lagt in räkningar och ordnat månadsbuffert ska vi nu planera lite roligt också!

Trevlig helg på er alla glada!

Inga kommentarer: