torsdag, oktober 13

Inför helg och.. jobb

Jag har matat pappa, dotter och mig själv. Nu är det live-streaming från elitserien och mailande hit&dit med skolan och jobbet.

I helgen far pappadotter till Sundsvall och jag blir kvar i stan och jobbar. Det innebär att jag har en ensam lördag kväll och jag planerar redan hur mycket jag ska sova! Haha!
Ja, blir nog inte roligare än så då jag jobbar arla morgnar..
Men fy så härligt, ni anar inte.

Vi tjejer var ner till Blomsterboden idag. Jag hade helt glömt bort att de säljer lösviksté där bland andra pryttlar och till min glädje hittade jag två sorter som föll mig i smaken. Äntligen slipper jag påsté!
Thomas ska bli itvingad lite ikväll, sen ska jag börja packa iordning hans bagage inför helgen.
Japp. Jag packar. Så är vi.

Fullt upp som vanligt och jag har sällan ork att berätta i bloggen. Därav mina lösryckta inlägg om ditten och datten.
Fredag imorgon och babysim, ingen bil är hämtad än :(
Bilhandlare är inte alltid de snabbaste har jag märkt!
Mäkta irriterande..

Men nu avslutar jag med en bild på solskenet och säger härmed Natti;


Inga kommentarer: