onsdag, oktober 12

God morgon!

Energin är tillbaka igen och humöret på topp!

Vi åt frukost med pappsen innan han började halka ner till jobbet- vi tjejer ska tvätta kläder och göra annat kul här hemma.
Behöver jag nämna att det är än mer frost idag?
Burr.

Barnprogrammen rullar för fullt och jag känner mig pysslig idag. Det kliar i fingrarna och det var längesen jag kände så! Äntligen börjar jag vilja ta för mig saker igen.

Om allt går som det ska för oss så kan jag kanske berätta en rolig grej framöver här på bloggen också! Jag hoppas allt klaffar, det är mycket som ska göra det ser ni.

Mer då?

Thomas planerar och bokar in oss på en liten minisemester här snart och jag hoppas vi kan komma iväg. Bara tanken på det gör mig redan gladare och jag tror det är precis vad vi behöver nu efter en hektisk sommar.

Nej, nu ska jag ha frukstund med Emilia och sen blir det markarbete.

Tjing

Inga kommentarer: