måndag, oktober 31

God morgon!

Emilia väckte mig för en stund sedan och tyckte att vi hade sovit nog för idag.
Nu lever hon rövare på golvet och jag dricker varm mjölk, min hals gör lite ont.

Igår kväll efter jag kommit hem från jobbet var jag så sjukt trött.. Thomas hade lagat god mat till alla tre och efter den somnade jag med täcket i soffan i 2timmar. Det blev ingen film eller annat ståhej, vi var rätt färdiga allihop efter en lång helg då vi båda jobbat.
Men eftersom jag sov en stund på kvällen kunde jag såklart inte få en blund inatt, låg säkert vaken till efter 1.
Irriterande!

Emilia bet mig nyss, satan! Den där tanden lär jag inte glömma bort igen.

Nåja, nu är det ny vecka igen och vi börjar om med vardagen. I eftermiddag plockar jag upp gubben för att gå på lägenhetsvisning, sen ska jag direkt till mitt jobb.

Imorgon är det november! Jul, härliga jul =)

Kommer inte på nåt mer att berätta, så jag sätter punkt här.

Hejsan hej

Inga kommentarer: