måndag, oktober 24

Jag har motvilligt klivit upp denna morgon, efter en alldeles för kort natt.

Jag jobbade kvällspass igår och innan det satt jag och gjorde klart ett uppdrag som skulle in igår kväll.
Sista minuten-inlämning, det är ju så roligt att leva på gränsen till stress varje dag =)

Idag ska vi in på bvc och väga/mäta, det var lite drygt en månad sedan sist. Jag jobbar ikväll också så vi ska mest umgås i lugnan ro innan det är dags att lämna bort henne igen =(

Igår när jag tittade ner på golvet för att kolla varför Emilia lät så frustrerad såg jag det här;


hur hamnade jag här?

Hur hon än gjorde kom hon inte loss, men rullade antingen fram eller bakåt. Jag stod mest och bubblade av skratt så till slut fick jag ett skolskensleende tillbaka.

Jag hoppas få besked om bilen idag, är lite less på att åka skruttig Volvo S40. Tycker heller inte om att köra med sommardäck längre, det är faktiskt rätt idiotiskt efter 22 på kvällen och frost.

Nej, nu inväntar jag att Emilia ska bli trött så vi kan gå och ta en tupplur =)

Trevlig måndag!

Inga kommentarer: