måndag, november 28

Det närmar sig

Jag har i alla fall fått lite gjort hemma idag, med mina myssjuka bästisar runt mig som kräver min uppmärksamhet i oändlighet. =)

Vi har spikat datum för flytten till Uppsala. Helgen efter denna helg, den 10-11. Den kommande helgen reser vi upp till Sundsvall för lite återträff.
Det blir en lugnare helg däruppe än under julhelgen som kommer. Kul ska det bli i alla fall! Dessutom hinner jag ordna julmys i vårt nya boende istället för att bo kvar här med massa flyttlådor runt oss =)

Emilia blev vägd och mätt idag på bvc, äntligen är hon över 10kg =)
Hon börjar bli rund och go igen min jänta!

Imorgon åker vi tjejer ner till Uppsala för att handla lite och dumpa lådor i lägenheten. Men nu ska jag sätta mig och slå in lite julklappar så mitt pyssel i fingrarna får sitt för idag.

Hejhej

Inga kommentarer: