lördag, november 19

Gubben ordnar mys



Först blev det en buss- och båtresa över Grisslehamn mot Mariehamn.
Vi åkte på eftermiddagen och kom tillbaka till Uppsala strax innan 22. När vi checkade in på hotellet möttes jag av den här sviten;


















Vi satt inne i rummet ett tag och smakade på taxfree-varorna, efter en stund fick vi även sällskap av Thomas syster med kompis. När vi gått igenom lagret och börjat få myror i kroppen klev vi ut och kollade in Uppsalas pubar.
Vi hade en trevlig kväll och var inte tillbaka på rummet förrän vid 2.30 tror jag =)

Julbordet vi åt på båten var helt fantastisk!
Hotellfrukosten var även den underbar och vi hade till 13 på oss att goffa i allt det goda. Låt mig säga såhär; jag kommer inte känna hunger på många dagar.
Usch för att banta eller inte få äta det man vill =)

Imorse samlade vi ihop oss och drog till affären för att ordna mys till kvällen. Emilias farmor och karl var så snäll och var barnvakt, så vi ville laga lite god mat (ännu mera mat!) som ett litet tack.
Just nu har jänta somnat och vi alla sitter i någon sorts sömnkoma.

På måndag ska vi ner och få nycklarna till lägenheten, äntligen!

Men nu?
Jag ska vila lite.
Det tar på krafterna att få miljöombyte =)

Trevlig helg

Inga kommentarer: