måndag, november 21

Slut på det roliga

Natten mot måndag var lite jobbig!
Emilia hade väldiga problem med att vilja sova och höll oss därmed vakna också..
Först trodde vi det berodde på öronproblem. In med en supp.

Kanske det var pga att vi har kattbesök hemma hos oss. Kunde hon kanske vara överkänslig och ha kli på kroppen?
Smörja smörja.

Eller så drömmer hon mardrömmar och har svårt att somna om. Bädda in henne mellan oss i dubbelsängen.
Men hon sov inte en minut inne hos oss heller. Istället pendlade hon mellan att ligga och vråla av smärta till att slappna av och kuttra med sin lille snutt. Nappen dög inte.

Så helt plötsligt; "gnnnnghh"

Suppen gjorde sitt- efter jobbigt magknip hela kvällen kom det till en lösning(..)
Ut kom det minsann!
Ibland behöver man som förälder kliva tillbaka till ruta ett.

Jag gjorde kvällspass på jobbet idag och nu är det nedvarvning på gång. Vi var ner med farmor och karl för att visa lägenheten och hämta upp nycklarna åt oss. Den behöver inredas lite för att få det bra, men vi kommer få det bättre därnere allt som allt.
Jag vill flytta nu direkt, helst. =)

Mer då?
Hmm.

Helgen har gått fort och varit lång på samma gång, men imorgon blir vi ensamma igen jag och Emilia =( kommer bli tomt!

Till helgen är det första advent så jag får se vart jag tar vägen efter jobbet.
Ut på julmarknad ska jag, om jag så ska gå själv!

Nej, nu behöver jag verkligen sömnen och inatt hoppas jag det blir en bättre sådan.

Tjing

Inga kommentarer: