tisdag, december 20

2-års Jubileum!

Grattis till oss idag!

Synd att gubben lever på jobbet denna vecka ;)


Jag är galet trött idag, efter mitt jobbpass igår kväll kom jag inte till sängs förrän efter halv ett. FAST att jag bor så nära... och fast att jag åkte bil hem!
Det blev ett besök till Ikea med Emilia på eftermiddagen och jag var där tills det var dags att börja jobba, så vad ska man göra ;)

Syrran var precis hit och hälsade på, mitt i allt vårt stök, hrrm =)
Men kul med lite visit, imorgon kommer bvc hit också så jag bör verkligen städa upp här! Ikväll gör vi klart julklapparna för nu har jag äntligen fixat tejp(!) och sedan ska vi fira varandra på nåt sätt.
Äta köttbullar verkar det bli, vi går ut stort i år!

Mer då? Fyra dagar inför jul och jag känner mig rätt lugn. Däremot kan man läsa den ena svordomen efter den andra på facebook och jag är glad att slippa stressa upp mig som de flesta måste göra denna vecka.

Thomas hade köpt en utebelysning till balkongen och inte förrän idag kom den upp.
Det säger något om vår mañana-stämning här men fint blir det nog när det är inkopplat.

Mer då?

Emilia var så uppspelt av att moster kom hit så hon blev galet trött. Såpass trött att hon somnade sittandes i köksstolen när hon skulle äta middag. Utan ett ljud sjönk hon ihop. Hade jag haft ett mindre hjärta så skulle jag tagit en bild och visat men jag flyttade henne till en skönare sovplats. Därav kan jag pilla lite på datorn i några minuter nu..

Nu börjar iaf nedräkningen till dopparedan, hej vad det går fort på slutet!

Tjing

Inga kommentarer: