söndag, december 4

Nu börjar packandet

Idag kom vi hem från Sundsvall, efter tre dagars minisemester.

Vi kalasade på 30-årsfest i fredags, fick barnvakt och drog på bio lördag kväll (det stod mellan hockey och bio) och innan vi kom hem idag besökte vi Valbo köpcentrum för första gången. Vi hann även besöka lite släkt och vänner i all hets =)

Det jag missade totalt var julmarknaden på Norra Berget i Sundsvall idag, jag minns inte ens att det är andra advent och söndag... DET är tjusningen med ledighet =)

Vi packar kartonger inför flytten för fullt, imorgon kommer fastighetschefen hit på besök också så vi har plockat och städat iordning lite.
Emilia har sovit jättekonstigt och varit lite kinkig om nätterna men om dagarna har hon varit sitt vanliga underbara jag. Hon var nästintill överlycklig av att få sitta och plaska i badkaret ikväll när vi kommit hem, hon gillart verkligen!


Ja och jag blev lite firad i helgen också =) 29 år har man blivit, det är tråkigt att man börjar motarbeta sina egna dagar nuförtiden. Thomas köpte en galet bra present till mig och han bad nästan om ursäkt när han gav mig den!
Han trodde inte att den var tillräckligt bra eller nåt?

Vad han gav mig? Tid.

Jag fick en 80minuters behandling på spa som jag kan boka in vid lämpligt tillfälle- och det är exakt vad jag behöver efter den här hösten.
Glåmig, otränad och håglös som man blivit =)
Jag blev sjukt glad!

Nu är det Operation Flytt och direkt efter det, Operation Jul.
Den allra sista klappen inhandlades i helgen så nu ska vi slå in de vi inte hunnit med. Skööööönt.

Mer då?

Det var Twilight-filmen vi såg. Än en gång är jag kär i berättelsen och lika pissed över att behöva vänta ett år på nästa film. Va fan liksom?
Thomas hade inte sett de tidigare filmerna vilket kan låta dumt, men han gillade den också =)
Dessutom har han lovat mig ett film-maraton framöver så han får se de första tre filmerna..

Nu ska jag sova hårt och kliva upp till en ny hård vecka.

Tjing

Inga kommentarer: