tisdag, april 10

Hej bloggen

Jag sitter och anmäler intresse på lägenheter lite här och var i Uppsala. Det är dags att börja grunda, vi får bo kvar här tills nästa sommar eftersom de ska stamrenovera. Alldeles nyss hittade jag en flådig 4 i två plan med uteplats för 12 papp i månaden. Som hittat!

Vi hade en skön ledig dag igår, alla tre. Vi bara var.
Emilia överraskade med sovmorgon så Thomas kom nästan sent till jobbet imorse. Vi är ju så vana vid att inte behöva ställa klockan om morgnarna längre =)

Ja, sen hände inte så mycket mer speciellt idag. Vi tjejer var ner till förskolan och lekte av oss (Emilia) i några timmar. Sov 2,5 timme på det. (Både jag och jänta)
Vädret är piss så vi håller oss inne som bekväma små latmaskar.

Jag ska för övrigt göra en favorit i repris i år, det blir VårRuset i år igen!
Den här gången har jag sällskap av en sprallig tjej som kommer peppa mig garanterat. Hon ska släpa med mig till gymmet till veckan så jag får starta hårt.
Ska bli kul att komma igång med lite sommarträning, att kalla det för vårträning är att ropa Hej för tidigt.

Nu har jag inga roliga sidor kvar att surfa på.. kollat ticnet, blocket, tradera bara för att jag har tråkigt. Nu lägger jag ner datorn!

Åh, vad jag vill ha sommarlov nu!


Hejhej


Inga kommentarer: