tisdag, juli 17

Furuvik

Dagen och natten till idag har varit tung.

Det är mycket skit i luften nu men trots allt som är så tog sig en fulltalig familj upp till Furuvik och hade en härlig och positiv dag i parkerna.

Det är mycket pga sällskapet, det härliga vädret och Emilias toppenhumör.
Vi höll till där i flera timmar innan vi nöjda drog hem och lillan somnade fort i sin säng.
Jag testar att mobilblogga för första gången, orkar inte sitta uppe stirrandes på datorn mer än nödvändigt. Om detta funkar så är det även rätt mysigt- lite soft spotifyi bakgrunden.
Lyckas inte föra över bilder dock, typiskt!

Jag är väldigt glad i min misär att jag hittat en bra vän som har tid att lyssna, prata och hjälpa mig med allt som händer. Det är guld värt och hon är en klippa!

Nu ska jag ta igenen hel del sömn, har inte sovit på 41 timmar, urrk!

Tjing!

Inga kommentarer: