måndag, juli 16

Hej!







Jag kör med stora bokstäver idag.
Det får man göra när man inte varit inne på ett tag.

Nu är jag hemma igen och har varit det i lite över ett dygn.
Sundsvall var trevligt och Väldigt välbehövligt. Det slutade med att jag lämnade mini med maxi hemma och bilade upp själv, turnerade stan fram och tillbaka mellan människorna och fick lite egentid.
Det var skönt att komma bort och rensa huvudet lite, för den här veckan är lite rörig.

Emilia saknar jag ut till tåspetsarna så fort jag satt mig i bilen och det är alltid lika härligt att få träffa henne igen. Hon hade fått väldigt fina presenter också som jag kom med- inte alla från mig utan min ännu snällare kompis Linda - och Oj vad glad Emilia blev!

Jag har inga bilder på dem än, men jag ska lägga upp och visa- det är bland annat en minibarnvagn, stora leksaker, en dockspjälsäng och plingplong saker =)

Imorgon om vädret tillåter åker familjen till Furuvik, hoppas jag inte jinxar genom att skriva det här =(
Det är så skiftande med vädret, åskan har kommit och gått flera gånger idag med spöregn och strålande sol mellan varven. Vi kom ut två gånger för att leka, första gången i stora stadsparken och nu på eftermiddagen med pappa till lekparken bredvid kvarteret.
Båda gångerna fick man gå hem då åskan mullrade inpå knuten.

Jag letar en växa-säng till Emilia, även en garderob för framtida bruk. Det är så bökigt att leta...
I och för sig letar jag en massa möbler till lägenheten och det är halvroligt. Som det känns nu blir det vad det blir, oavsett om det matchar eller ens är fint i mitt tycke.
Jag behöver möbler!

Om inte vår kära dotter hade varit så snäll imorse och doppat fjärrkontrollen i min kaffekopp -så den slutade funka- så hade jag kunnat byta kanal och faktiskt bry mig om teven. Men näe, nu är jag less på tv3 så jag ska roa mig på annat håll än genom bloggen och kanalerna.
Jag är inte särskilt rolig här på bloggen ändå dessa dagar :D

Over and out, nu ger jag upp.

Tjing







Inga kommentarer: