tisdag, juli 10

Blä

V
ilket slöseri på energi jag har ägnat mig åt den senaste tiden.
Rätt trött på det nu.



 En av mina närmaste hade anordnat dop förra helgen i Timrå och jag backade i sista stund från att åka upp och vara med. De hade i smyg anordnat ett bröllop på samma gång och slog sina ringar ihop framför förvånade och väldigt rörda gäster.
Jag var inte där!!

 Så nu måste jag rycka upp mig och börja fokusera på det som är viktigt för mig, sluta gräva ner mig.

 Det har varit regn, regn, regn i Uppsala.
Tråkigt för min lilla jänta att vara inne och titta ut genom fönstret bara.
Igår pallrade vi oss ner ett par timmar trots vädret till kyrkan, de håller sin sista öppna dag nu på torsdag och sen får vi roa oss själva.
Kommer sakna det där gänget, blandade människor.

 Min sista dag på jobbet imorgon, sen semester. Den nedräkningen har pågått ett tag, men nu känns det som det ska bli skönt ändå. Jag jobbar inte speciellt ofta för att känna att jag behöver vila upp mig, men mentalt gör det jättemycket!

 Emilia var upp med pappa sin i Sundsvall i helgen och jag har saknat ihjäl mig efter henne, nu sover hon i Sin säng där hon hör hemma =)

 Nu ska jag ladda ner en film och mysa lite, har lägenheten för mig själv ett tag framöver.

  Tjing

Inga kommentarer: