måndag, januari 14

Måndag kan vara bra ibland

Jag har fått en rätt okej start på den här veckan. Har på känn att det kommer fortsätta i samma bana, har mycket roligt att se fram emot nämligen =)

Emilia var himla glad att komma till förskolan och alla sina kompisar, även himla glad när mamma kom och hämtade henne! Det var verkligen inte illa.
Mamma var himla glad hon med, för hon fick låna bilen hela dagen och det gör mina lata ben fruktansvärt tacksamma =)

Fick gofrukost av Marielle efter jag lämnat jänta, träffade studievägledaren, suttit i många och långa telefonsamtal som behövde göras, städade upp helgens smuts (som också verkligen behövde göras) och hunnit med att hoppa in på jobbet och lägga en order.
Ojojoj, imorgon ska jag träna i alla fall.
Hann inte riktigt med det idag, trots att det var måndag! Det är min mest spikade dag annars..

Har lite flyt nu, lyckats boka om alla jobbpass som klämmer framöver och har fått till det så att jag kan jobba Och vara ledig när jag behöver.
För att vara lite neggo så undrar jag lite om det kommer ett bakslag snart? =)

Nu ska jag sova ikapp mig, av ingen anledning överhuvudtaget har jag fått mig inte mer än 3-4 timmars sömn i helgen och det retar mig lite. Jag är trött!

Det är jag nu också, så jag ska göra ett försök. Here goes nothing....

Hej på er alla härliga människor




/hälsningar riksmongot


Inga kommentarer: