måndag, april 8

Sjukstuga

Emilia väckte mig inatt med ett avgrundsvrål.
Dags för magsjuka!

Hittills har hon spytt ner mig tre gånger (från topp till tå), alla sängkläder, soffan, diverse kläder och sig själv..
Jo, jag har handdukar tapetserade runt henne- vi ligger i soffan och degar och lär göra så resten av dagen.
Snälla syster kommer snart med feberdämpande och jag har tvättat upp flera kilo kläder.
Det känns som att det kommer bli en lång vecka...

Idag ska i alla fall Chester få en ny kompis! De kommer ner till Uppsala och ska få träffa Oden- världens snällaste hund och nog den finaste dobermann jag sett på länge.
Förhoppningsvis kommer de två herrarna komma bra överens och ses ofta framöver :)

Nej, nu somnade jäntan helt utslagen så jag får roa mig själv lite. Hepp!


Inga kommentarer: