onsdag, maj 22

Pepp

Den här dagen går till ända och jag känner mig nöjd. Både kroppsligt och själsligt.

Jag deltog i ett väldigt peppande jobbmöte- en fortsättning på mötet förra veckan men nu i en mindre grupp på tio pers från samma butik. Vi satt i två timmar och diskuterade och fikade, hade roligt och peppade varandra.

Efter mötet cyklade jag hem med min stjärna, hon är så rolig!

Hon har börjat berömma mig när jag äter min mat, tar på mina skor och borstar tänderna. Uppmanar mig att dricka upp min mjölk och ta på min mössa när vi ska ut- ibland vill jag fråga henne vem som är mamma av oss egentligen :)

Imorgon är det äntligen utvecklingssamtal och där slutar min barnvecka för denna gång. Fler arbetstider ramlar in tack och lov så jag känner mig sysselsatt.

Världens bästa serie går på tv så nu ska jag bara stänga av min hjärna och ha soffhäng.

Tjillevipp!

Inga kommentarer: