söndag, juli 28

Hej!

Det är redan söndag kväll och jag har avverkat helgen rätt effektivt..

Mellan dubbla pass i några dagar har jag hunnit träffa vänner, gått på bio, druckit lite vin och haft väldigt trevligt- både i jobb och på sidan om.
Dessutom är jag kattvakt numera i två veckor fram.

Snälla Caesar får jag äran att pyssla om några stunder per dag och i helgen har jag inte känt att jag gett honom så mycket tid som jag velat. Vi sitter och myser om kvällarna i soffan i alla fall, han kurrandes och jag ätandes massa onyttigheter. Det är svårt att varva ner efter långa dagar, men konstigt nog är jag varken sliten eller särskilt utarbetad än.
Det är tredje helgen jag jobbar dubbelt och de tidigare var mycket värre. Nu har jag varit ute och rumlat några kvällar dessutom så min sömn är det sisådär med- men jag mår bättre?!

Nåja, imorgon får jag träffa min stjärna en stund igen- det är mitt måndagsnöje och en liten höjdpunkt i veckostarten efter att ha varit ifrån henne sedan torsdag.

Nästa vecka ser jag fram emot också! Förhoppningsvis faller allt på plats och då kommer det bli riktigt skoj =)

Klockan ringer 06.00 och även om jag tror att jag inte vill- så kommer jag behöva sova typ nu.

Hej på er alla!



Inga kommentarer: