onsdag, juli 31

Onsdag redan?

Det är mycket jobb och lite fritid den här veckan- men lite kul hinner jag ha!

Just nu sitter jag hos min kattkompis en stund innan nästa jobb startar. Har varit igång sedan tidigt imorse och samlar kraft att hålla tempot uppe ikväll.

Igår fick jag väldigt fint beröm av en kollega! Det lever jag på än, tänk vilken enkel sak att säga något snällt till någon?
Det lever kvar lika bra som något elakt, förutom att man får bra energi i kroppen då :)
Ja, jobbet blev såklart lite roligare och det levde vidare tills jag fortsatte till nästa arbetsplats.
Om två veckor byter jag avdelning och ansvarar över frukt&grönt i tre veckor fram. Det är en minst lika stor utmaning och ska bli riktigt roligt!

Egentligen skulle jag med ut och tälta med vänner i veckan, men valde att inte följa med. Är rätt utarbetad och sömnen ligger lite efter. Istället får jag min första sovmorgon imorgon sedan två veckor.
Den kommer jag utnyttja till max inför Emilia-helgen :)

Nu är det dags att hoppa vidare, tjillevipp på er!

Inga kommentarer: