söndag, mars 9

Den Lediga Dagen

+13 i luften, gräs, fågelkvitter och folk i solglasögon på gatorna.
Våren har kommit till Uppsala denna helg och jag njuter av min lediga dag.

Just nu gör jag klart kommande veckas matlådor och mina krukväxter har fått ny jord. Lägenheten är städad och imorgon kommer Emilia tillbaka.
Underbart!

Ikväll blir det bio också innan jag är klar för dan :)

Igår var det final i melodifestivalen och vi var 8st som hejade fram Sanna Nielsen till vinst. Bra kväll!
Ramlade i säng efter 1 helt färdig efter den här veckan.
Det är turbulent på jobbet och många går runt med en klump i magen. Om en dryg vecka lär vi få besked hur många som måste bort (eller inte) och det ska bli skönt att slippa ovissheten. Det är nog den jobbigaste känslan att gå runt med just nu :/

Annars har jag kommit igång med nya projekt, så dagarna är fullspäckade- det känns väldigt bra!

Inte förrän idag inser jag hur många ungar vi har här i kvarteret.. Alla är ute och leker, cyklar och härjar. Vilket bra vårtecken!

Nej, här kan jag inte sitta och skräpa..

Hejpåer!

Inga kommentarer: