måndag, mars 17

Trött

Måndag kväll och jag är helt slutkörd.
Totalt.
Kvällen var egentligen bokad för vin och surr, men feber kom emellan så vi sköt på det.
Det där vinet hade suttit fint nu, men jag tvivlar över att mitt sällskap hade varit det skarpaste :)

I helgen var Emilias mormor här och hälsade på, det var solig vår och kraftig blåst så vi var ute såpass länge vi tordes utan att frysa ihjäl. Emilia tyckte det var roligt att ha en till lek-kamrat och jag fann mig själv att blunda en liten stund i soffan på dagen! Det händer inte ofta :)

Imorse vaknade jag till vintervy. Alltså Riktig vinter. Emilia skyndade sig upp för att kolla på den fina snön och hon ville hjälpa mig sopa av bilen till och med.
Imorgon ska hon till tandläkaren och det ska bli spännande!

Jag har för övrigt en "sköta om mig"-dag imorgon då jag först ska på kemisk peeling (hjälp!) och efter det helkroppsmassage. Och tandläkarbesök för Emilia kan vi slänga in på en gång.
Om jag hinner så tvättar jag bilen efter det, det pendlar mellan gymmet och tvätten, heh.

Avslutar med att visa bilder från helgen, en bra helg!






















Inga kommentarer: