måndag, augusti 24

Sommaren har runnit ut

...allting går mot sitt slut.


Nej, ärligt- jag kastade ett getöga i diverse klädaffärer i helgen.
Höstmodet är här!!

Det är snyggare än vanligt dessutom, nu ska jag FROSSA i oversize kläder =)
... med ögonen.

Idag hade vi i grupp ett muntligt prov som är förberedande inför uppflygning. Vi blev genomstekta i två timmar och kände oss rätt färdiga efteråt av flera skäl.
Om förberedelserna är på denna hårda nivå, då bävar jag inför riktiga testet!

I fredags kom Micke hit och så fort han hade landat drog vi ner mot Liseberg och väntande sällskap.
Denna gång var Balder igång och jag åkte den iaf En gång =)




Vi var inte där så länge, istället drog vi och såg G.I. Joe (suck) och förhandsvisningen av Avatar vilket verkar vara en grym film!

Helgen i övrigt var lugn och lat. En ny klass började idag och de började redan i helgen droppa in i villan- nyinflyttade och härligt förvirrade som en annan var inte alltför länge sen =)

Imorgon drar jag till Jönköping och är där i några dagar.
Är lite nyfiken på den stan!

Sen på lördag är det officiell flyguppvisning på Säve Flygplats, så ni som har möjlighet Gå Dit!
Efteråt ska vi nämligen ha fest i SPU-villan, alla är välkomna ;)

Nu är jag lite dåsig, det tog mig kanske två och en halv timme (2,5) att skriva det här lilla inlägget bara för att jag gör hundra andra saker samtidigt.

Dessutom fick jag en krank i ansiktet, kastade mig iväg och slet upp dörren ut mot korridoren där två stackars sambosar stod och samtalade lugnt.
De fick en lätt hjärtattack.. jag bad dem skärpa till sig och ta ut krank-fan :P


Trevlig sista augusti-vecka på er vetja!




nostalgi

Inga kommentarer: