tisdag, april 20

Arla

Jag vaknade för några timmar sedan av att solen sken in i hela sovrummet.
Låg och vred mig ett tag tills det kändes som att jag missar hela dagen.
Klockan står på 8 när jag kliver upp, vilket gör mig väldigt förvirrad.

Jag brukar sällan gå upp denna tid, än mindre vara pigg då.
Men det finns ingen ro och mening med att dra sig bara för att man är van det.
Sen att det är normal uppstigningstid för arbetande människor som gör rätt för sig är en sak.
Säger man att man sällan kliver upp före 10 smäller de av- skulle jag också gjort om jag vore någon annan.

Jag har petat i mig frukost och frossat i morgonnyheterna- funderar på att störa björnen som sover i rummet bredvid.
Varför ska jag vara ensam vaken och sysslolös en tisdagsmorgon liksom =)

Trevlig vardag så länge

Inga kommentarer: