fredag, juni 11

Klantig?

Jag fick skjuts ner till birsta för att med sällskap jaga lite kläder till helgen. Mitt jobb var att agera smakråd.


Det började inte så bra dock...
Jag sa hejdå till Thomas och klev ur bilen, tog två steg för att sedan helt oförhappandes stypa över nån slags kullerstenskant som stack upp.
Och som jag stöp då!

Jag har nog aldrig varit så oförberedd på ett framstupa fall- det var heller inte tanten som kom på min högra sida.
Hennes cigarett som vilade fint i mungipan föll ur lika snabbt som jag gjorde.
Och där låg jag som en groda med händerna framför huvudet.

Men snabbt som en vessla klev jag upp, mumlade något tillbaka till tanten som fortfarande stod kvar helt paralyserad - och döende av skam och fnitter ilade jag in i entrén.
Det var som att vara en generad tonåring på nytt.. illa.

Nu ska jag släppa detta och göra mig klar för kvällen. Vi åker bort och blir bjuden på käk inne då vädret är tråkigt idag- om jag hinner kanske jag lagar hålet på mina byxor också =)

~Snart är helgen här~


1 kommentar:

Kenneth sa...

Haha :P