söndag, januari 8

Nu är årets första jobbhelg avklarad och vi vuxna tar igen oss i soffan en stund.
Lillan vill inte somna, hon ligger och tjoar för fullt i sängen och envisas med att dra i sina nya (japp, nya!) gardiner för att få uppmärksamhet.
Men sov nångång!

Igår fick Thomas mig att börja se en serie som heter Terra Nova, det är i stora drag folk från framtiden som reser tillbaka i tiden och krigar med stora vapen runt dinosaurier.
Jag var lite tudelad angående storyn... jag gillar dino-eran och kände mig lite ledsen när de pepprar djuren med automatvapen för att försvara sig.

I alla fall drömde jag om dinosaurier hela natten och att arga människor i flock jagade mig runt staden. Jag var inte särskilt utvilad imorse och det är Thomas fel!

Efter att ha hoppat in i solariet på väg hem fick jag middag serverad och har egentligen inte gjort ett knop sedan dess. Det hade varit glasyr på kakan om jag fått sovmorgon men kl 6.30 står jag i tvättstugan. Typ.

Nu jiddrar vi över vad vi ska lägga tiden på ikväll och planerar samtidigt nästkommande vecka. Mycket som vanligt, tider att passa, ungar att ta hand om =)

Jag ska sluta skräpa här mer och återkommer någon annan dag- tjing!

Inga kommentarer: