söndag, februari 26

Härliga helg

Lillan somnade fort ikväll, hon var helt slut efter de här två dagarna.


Helgen slukades på några sekunder känns det som.
Thomas jobbade men vi har ändå fått lite tid tillsammans vilket är rätt sällsynt =)

Vädret har varit underbart och vi passade på att få lite sol i ansiktet och frisk luft i lungorna. Emilia och jag testade åka stadsbuss för skojs skull idag och kom hela vägen till Thomas jobb.

Vi är rätt trötta också, igår kväll hade vi sällskap över kvällen som hade trevligt med oss fram till 3-4 på morgonen. Lite mello, sällskapsspel och massa god mat blandat med allt vårt surr =)

Sen upp med tuppen (Emilia) imorse för att starta dagen med grus i ögonen. Hon blev lite seg mot eftermiddagen så vi gick och lade oss tillsammans och sov som tre trängda sillar i vår stora säng. Det var länge sen sist!
Åh så mysigt det var <3

Lägenheten behöver en extreme makeover men imorgon ska jag till Österbybruk och lämna in nycklarna på vår gamla lya. Nästa vecka börjar jag även jobba torsdagar, så nu är jag uppe i 12 pass per månad. Strålande!

Ja och angående Emilias vaccinering hade jag totalt blandat ihop datumen. På onsdag ska vi dit, ingen tid missad- ingen tid glömd. Bara i mitt huvud.

Men blä, jag är så tråkig i bloggen idag att jag inte ens orkar läsa vad jag skrivit.

Trevlig ny vecka på er!

Inga kommentarer: