söndag, augusti 12

Sådärja

Äntligen är mardrömshelgen över.
Nu kan jag hoppa in i vardagen från och med imorgon och bara fokusera på tider som ska passas från morgon till kväll.

Imorgon premiärcyklar vi ner till förskolan och hoppas på torrt väder!
Idag gällde det att pricka stunderna mellan skyfallen, men gumman har fått leka av sig någotsånär i alla fall.

Vi var ut till Gamla Uppsala och kungahögarna igår, varmt och molnigt med trevligt sällskap :)

-och ja, fredagen flöt på bättre än jag befarat! Mötet gick bra, Emilia var på strålande humör utan mamma på förskolan och vi hann även träffa lilla kusin ute i skogen i Björklinge.

Så nu ska jag försöka gå tillbaka till gamla rutiner och mitt vanliga jag. Efter den här helgen behövs det!

Nu ska jag sova och peppa inför roliga planer, hejhej!

Inga kommentarer: