tisdag, oktober 23

Hej

Nu är det väl dags att blogga igen efter en veckas tystnad.




Lillan sover i sin nya riktiga säng för första gången inatt och det verkar gå riktigt bra än så länge =)
Har varit in dit en gång när hon tappat nappen och hon låg så sött och famlade i sömnen efter den.

Det har varit soligt och härligt idag också!
Jag är inne på mina softa dagar, jobbade igår men var ledig helgen och senare nu i veckan sätter tyngre pass igång igen. Jag väljer att fokusera på nuet och njuta lite till av tiden jag får över. Många ärenden ska hinnas med och imorgon kväll ska jag ner till gymmet och träffa min pt för att utveckla mitt träningsprogram.
Som tur är har jag en jättebra barnvakt under tiden så Emilia kommer få en rolig stund under tiden =)

Jag ser fram emot helgen med lite mer aktiviteter och snart kommer mysiga november tillbaka. Månaden som innebär förberedelse inför julen och ledighet. September-oktober är en enda lång raksträcka med slentrian och numera även sjukdomar som kommer och går (förskolan är ingen lätt puck) men sen går det bara uppåt!
Var in på Ikea och såg fina julgranar som jag vill ha härhemma, det skulle Emilia gilla.

Nej jag ska vila huvudet lite. Kom knappt upp ur sängen idag, halsen värker och kroppen är trött. Det har varit en välbehövlig vilodag ute och inne -sen så tröståt jag sushi till lunch så nu är det inte synd om mig längre ;)

Hej och hå på er, hoppas ni mår bra!


1 kommentar:

MORMOR sa...

vore kul att få se lite bilder.