söndag, oktober 28

Vintertid

Det är skönt att vila kroppen och huvudet lite nu.
Jobbat i nio timmar fram till stängning och faktiskt sovit mer än vad jag var rädd för att hinna göra de här dagarna.


Igår var det högskoleprovet och vilken pärs!
Jag är så jäkla glad att jag gjort det, men resultatet vill jag inte ta i med tång =)
Folk som gör det flera gånger i flera år är jag grymt imponerad av, vilken disciplin de har!

Men... minst en gång till ska jag göra det som sagt. Då är det på riktigt.

Efter det blev det förfest och utgång med ett gäng härliga människor. Vi började på en pub där vi fastnade i några timmar men mot slutet fick jag sällskap till Flustret.
Tänk er synen av en 29åring dansandes Gangnam Style bland alla ungdomar, åh huvva vilken syn det måste ha varit. En extra timme på dansgolvet fick vi också tack vare vintertiden. Äntligen bra tajming på det tiddskiftet under mitt långa liv.
Bra kväll!

På fredag kommer Dregen till Flustret och jag ska kolla av om jag kan hänga på dit- hänger lite på om jag får barnvakt.

Imorgon öppnar jag affären... ska vara där strax innan 7, ja om 7,5 timme alltså. Sen blir det två till dagar med samma tid uppställd på jobbet, men då ska jag undvika att sitta uppe så sent som jag gör nu.
Det surrar i öronen och trots flera nattmackor fattar inte kroppen att jag ska varva ner- för sjutton.

Lägenheten ser ut som Gud glömde, fattar inte att jag kan stöka ner så mycket på två dagar?
Ångest..

Nåväl, hjärtat kom hem till Uppsala ikväll och imorgon får jag återse henne! Då ska vi mysa hela eftermiddagen, hoppas hon blir lika glad av att se mig som jag kommer bli.
De senaste gångerna man hämtat henne från dagis nu så ropar hon ut ett stort "NEEEEJ" när jag visar upp mig. Skitkul verkligen.

Jag stänger ner och tvingar i mig lite sömn, hoppas er helg varit lika bra som min!

Inga kommentarer: