söndag, november 25

Galna människa

Ibland är jag bra dum. Väldigt disträ, men på ett dumt sätt.




Jag tyckte jag kände mig lite hängig på jobbet ikväll, står och tänker efter och kommer fram till att jag på 11timmar endast ätit en bit tårta!
Då ska jag jobba 4 timmar till och har inte förberett mat därhemma på flera dagar.

Jag kan bli galen på mig själv ibland, det är absolut inte så att jag håller mig ifrån mat men jag glömmer bort att äta!
Sedan när man kommer på det, så känner jag såklart att något vore gott.. och när man är För hungrig blir allting en enda stor craving. Ena timmen ville jag ha messmör, kaviar och majonnäs.
Sedan insåg jag att jag inte kunde gå hem utan hummus
Köpte med mig en burk och har tryckt i mig tre mackor med hummus och ost(!)

Mår lite illa nu, men det var sjukt gott hur konstigt det än låter.

Igår fick jag däremot i mig käk, blev bortbjuden på tacos och hade en trevlig vinkväll med några vänner. Orkade inte följa med ut på krogen efteråt och det var jag tacksam för imorse. Det var som sagt Familjedagen idag och vi drog i samlad patrull till Ulva Kvarn.

Det var inte ens i närheten lika stor julmarknad som de hade förra året, men Thomas hittade några korvar och jag hittade en fin börs till Emilia.
Vi åkte hem och käkade tårta istället. (Aka min frukost/lunch/middag)

Emilia red ponny för första gången också!
Jag försökte uppmuntra och tjoa på så mycket jag kunde så hon skulle tycka det var roligt.
Haha!
Hon var så söt, så liiiiten. Så tafatt =)

Nej, eftersom jag fick i mig lite näring(...) börjar jag frysa istället och jag känner mig galet trött.
Det har varit en lång dag, men en bra sådan!
Hade alla dagar varit liknande denna så hade jag varit en bra mer roligare människa att vara nära =)

Men hörni, tack för denna vecka och hoppas ni får en trevlig nästa.
Första advent och allt!

Kram

Inga kommentarer: