tisdag, oktober 6

Skadad på olika sätt

Det blåser här i Göteborg så man har svårt att stå stadigt ibland.
Uppsala ligger i lä i jämförelse.. (hehe)

Var ut igår och rörde på mig, tyckte det kändes skönt så jag trotsade skitvädret i eftermiddags också för en joggingtur. Efter halva sträckan låser sig mitt knä... samtidigt som jag får ett rejält sendrag längs hela låret. Ajj!
Lommade hemåt, lite svettig iofs men rätt missnöjd.

Åkte istället till stan och pluggade några timmar (jajemänsan!) och känner mig nyttig light.. Har iofs dragit klart i en del andra trådar idag också, jag är passivt effektiv på ett lurt sätt.
Nu känns mitt knä aningens bättre så jag ska strax ner till källaren och gympa lite- haha. Det ser lika töntigt ut som det låter..

Fick positivt besked om en lägenhet jag hade hoppats på att få, det känns jätteskönt!
Imorgon åker jag till Alingsås för att titta på en 1a hands också, man måste ju hålla dörrarna öppna =)
Tänkte göra en utflykt där på samma gång, det verkar väldigt mysigt på de bilder jag hittat av lilla Alingsås..
Synd man inte känner nån där bara, hade varit roligare med sällskap.

Nåja, snart gör jag mig en längre resa i Svea rike. Smider lite planer nu och det verkar bli bra =)

Har inte ens något att fylla ut det här inlägget med, så vi säger stopp där.

Må gott!



säsongen har dragit igång.. beviset på den förrädare jag är

Inga kommentarer: