måndag, juli 19

Bara jobb

Sedan förra veckan -då jag orkade plita ner något här- har jag pendlat mellan jobb och hem.
Lite bad, husvisning, stallbesök, fikastunder mm har det blivit för att få omväxling till arbetsdagarna.

Annars har jag florerat i livsmedel och varit social i kassan. Ihoprullade sedlar, kunder som glömmer påse till varorna, post ut och in, vad kostar det och
Vill du ha kvitto?
Vill du ha kvitto?
Vill du ha kvitto?
Vill du ha kvitto?

Dagarna flyter in i varandra nu när jag kommit in i det.
Denna kväll spetsades dock lite då en kund valt att panta flaskor som fyllts med avföring. Den lukten spred sig i butiken och jag fick snällt gå in och sanera så inte resterande kunder lägger benen på ryggen när de besöker oss.
Suck.

Är ledig i två dar och då ska jag paddla kanot, sova sova sova och vara social på det.
Blir kanske ett besök i Kramfors också, det är bra att komma ut lite har jag läst.

Ja, det var min vecka. Tack för mig.

Thomas ville att jag skriva något gulligt om honom så här kommer det:

Tack för popcornen, gubben ;)

2 kommentarer:

Thomas sa...

Sugga :)

Anonym sa...

vilken kärlek... man blir nästan lite tårmild ;) / Syster Yster