söndag, augusti 22

Håller igång

Ska till jobbet om 20 minuter!

Jösses, tiden går fort på helgerna.

Satt för en liten stund på Biteline med Sandra och Erik för att summera helgen.
Vi var jättetrötta och de skulle bege sig hemöver så fort vi ätit ikapp oss.
Men vi hann göra lite nya planer i höst som jag ser fram emot =)

Selånger marknad var trevlig i år, hann kanske inte se exakt alla gränder pga jobb och tidspress, men jag hittade lite saker!


fastnade helt för denna söta tröja!
från 6mån, perfekt nästa höst =P



fick denna av syster, kommer dra på den när hon behagar besöka oss haha


strumpor är bra att ha..


Ja, sedan blev det fika på det. Höll i slantarna rätt bra =)

Efter jobbet mötte jag upp syster+bihang och drog iväg på några pubar. Thomas hade sin egen grabbkväll och jag fick lov att hämta packet mitt i natten sen =)


alkoholfritt såklart..

Stort minus med iphone first edition. Saknas lampa till kameran! Suck

Jaa, klev upp tidigt imorse för att bege mig till stallet och så avslutar jag denna dag också. Kommer hem ca 22.30 ikväll- Thomas vet ingenting än =) Haha

Näe, nu får jag dra på mig jobb-paltorna. Mycket bakisfolk behöver köpa sitt chips ikväll och jag är där för att möta dem...typ.

Trevlig söndag!

Inga kommentarer: