lördag, augusti 21

Selånger Marknad

Ska bara gäspa och vakna till lite innan jag startar dagen idag.
Är otroligt seg, kom inte till sängs före midnatt och Thomas väckte mig kl 4 med att tvn plötsligt stod på.
Nu ligger han och sover djuuuupt... och jag önskar jag kunde fortsätta med detsamma.

Men det är en fin dag idag!
Solen skiner in nu och gör mig mer taggad inför att besöka Selånger Marknad i eftermiddag.
Syster kom upp från Björklinge igår, så vi ska passa på att ses så mycket vi kan denna helg. (synd på mitt tvådagars-pass på jobbet JUST denna helg då..)

Red upp till snägden igår igen, denna gång med sällskap och ridturen blev lite längre.
Det känns i kroppen idag!
Nu när frukosten är klar drar jag till stallet och pysslar lite, kanske gubben hinner vakna till innan man är tillbaka.
Om inte annat sätter jag på tvn denna gång med ljudet uppskruvat.

Nåja, dags att börja dagen!

Inga kommentarer: