måndag, augusti 23

Jag hade mitt första 10-timmars pass på jobbet idag- på golvet.
Har inte de bästa skorna för att trampa runt en hel dag, så det värkte rätt bra på slutet..
Magen kickar igång väldigt mycket ibland och lite närsom, jag känner av det och hajar till varje gång. Läskigt, men lite roligt också. =)


Var hemma i några ynka minuter innan jag vände kosan mot stallet. Har inte lagt ner den tiden jag velat på stallet i helgen, det har varit så mycket annat på samma gång. Men ikväll fick jag mig en skön uteritt, där jag bland annat träffade på en älgko+kalv..

Är vansinnigt trött, sitter i soffan nu och försöker få håret att torka till så jag får lägga mig... gruset i ögonen gör allt mycket jobbigare.

Planerna för vår flytt denna vecka ser ut att bli toppen iaf!
På fredag dras grejerna in i lägenheten -vi får nycklarna samma dag- och 8 grabbar står villigt redo att hjälpa oss.
Hur bra är inte det?

Jag bjuppar på pizza och öl till alla hjälpsamma, sedan på lördag när Thomas jobbar får jag pyssla i lugn och ro. Mohaha

Nä, jag är inte rolig ikväll. Alls.

Nattinatti.

Inga kommentarer: