onsdag, februari 2

Mutad av mannen i mitt liv



Han kom hem med glass till mig idag, då har jag inget att sätta emot.
Nu när han far iväg på sin innebandy-träning har jag fullt upp med att tömma bägaren och softa i soffan.
Oj, nu började dessutom ett program som heter "Livet på BB" vilket kommer få mig helt förstörd. =)

Har ett paket som väntar på mig, men jag verkar inte kunna pallra mig iväg för att hämta det nångång.
Idag gjorde jag klart diverse markarbete och stöp i säng efteråt, vilket har gjort mig på jättebra humör ikväll!

Hmm, känns som jag behöver komma ut och vara lite social då jag sällan är det nuförtiden. Men det är skönt att vara hemma i sin egen kokong nu på slutet.

Nu ska jag i alla fall passa på att spara och rensa lite på datorn för ikväll ska den banne mig omformateras.
Jag har haft virus i några veckor som plågat diverse folk och trots nya antivirusprogram så har det inte blivit bättre.
Min externa hårddisk är nästan full av grejer, så där har vi dagens ilands-problem =)

Hej svej på er

Inga kommentarer: