söndag, september 4

Bra helg!

Här har man laddat för Bingolotto i några dagar och så är alla lotter slut när vi skulle köpa och ladda upp för kvällen.
Är det en trend som är på väg tillbaka, månne?? =)

Vi fick skoja och skutta på golvet med Emilia istället tills hon skulle sova- okej ärligt så somnade jag i soffan efter en stund. Var helt slut efter att ha jobbat hårt hela morgonen på jobbet. Syrran och jag rockade stället hela helgen och jag slutade redan kl 13 idag som ett extra plus.
Det var marknad ute vid Ulva Kvarn i helgen så jag mötte upp familjen där efter jobbet för att frossa i hantverk och godsaker. Det var första gången vi var där, väldigt fin miljö!
Förstår inte att jag inte varit där innan, efter mina 6 år i Uppsala?

Klippte Thomas nu i kvällsljuset också, jag hoppas det blev bra haha! Han är åtminstone inte hårig som en hippie längre.

Fyra dagar av fem gjorda på jobbet, imorgon ska jag in på kvällen igen och fortsätta sätta fart. Trivs bra där, det rullar på i högre tempo än i somras och mycket nytt är i omlopp. Högt tempo är bra, då trivs jag bäst!

Efter ca 9timmars sömn totalt i helgen ska jag nog tänka lite på min kropp också och lägga mig för kvällen. Nuförtiden orkar jag aldrig se klart en film, åldern tar ut sin rätt som de säger.

Kram och hej hemskt mycket hej

Inga kommentarer: