torsdag, september 1

Nu är det september!

Det är lite svårt att vilja förstå att sommaren är över.
Bara grejen att man fryser trots att det är mitt på dagen och solen skiner, det är lite... sorgligt.
Kanske.

Jag gillar hösten, jag kan gömma mig i varma kläder och tända doftljus om kvällarna.
Dagarna går fort nu också, om jag inte redan skrivit det hundra gånger om i mina inlägg.
Det är plugg, jobb, en massa härlig Emilia-tid som jag aldrig skulle byta bort och det bästa av allt med detta är att hon uppskattar våra sovmorgnar mer nuförtiden. Haha!
Vi ligger som bylten bredvid varandra efter att ha ätit en stor frukost- och där kan vi ligga till närmare 10 om dagarna.
Lovely!

Igår fick vi besök av Emilias farfar och fru, de stannade över natten innan det var dags för dem att ta flyget till Skottland. Vi visade dem fina Österbybruk och umgicks hela kvällen och dagen, mycket trevligt!







Idag ska vi ner till studievägledaren och ikväll blir det lite jobb för mig. Det är fiiiiint väder ute oavsett temperatur så jag ska lägga mini-me på en filt och låta henne krypträna lite. Någon dag kommer det att ske, när som helst nu!

Trevlig torsdag

Inga kommentarer: