måndag, maj 7

Buzzador

N
u är jag taggad som aldrig förr!




 Jag gick med i Buzzador för jag hörde talas om att det är rätt roliga kampanjer ibland som man kan ha tur att vara med på.
Det ska vara kampanjer som passar mig som person och livsstil för att jag ska bli utvald.

 Vad är nu Buzzador och vad babblar jag om, kanske ni undrar.


 Jo, Buzzador är en samlad nät-tjänst för att testa och utveckla produkter. Man kan anmäla sig som frivillig testare och göra en profil av sig själv för att kunna matchas med kommande kampanjer .
Därefter kan en kampanj som passar Dig erbjudas och du kan anmäla dig Intresserad av att vara med och testa produkten.
Om du har tur väljs just Du ut bland några fler och där kommer mer information om hur du går tillväga för att få tag i produkten, berätta vad du tyckte osv.
Klart som korvspad, va?

 Hittills har jag buzzat fullkornsvälling, som passade Emilia perfekt i ålder och smak.
Vissa kampanjer har jag tackat nej till och vissa har jag inte kommit med i.
 Men nu har jag blivit utvald till en KUNG-kampanj!

 Det var det jag ville berätta egentligen med hela det här inlägget..

 Jag ska få provköra en Seat Ibiza, valfri modell, här i Uppsala och har chans att vinna en resa genom det.
 
Skitkul!

 Nu ska jag gå all-in med den här kampanjen och förhoppningsvis kunne ge Thomas en minisemester i sommar =)

 Kul som sagt!






Inga kommentarer: