söndag, juni 3

Hej Juni

N
u sitter jag och räknar ner tyst tills helgen tar slut =(



 Ledighet är alltid kort men bra.
 Det tråkiga med helgen har varit vädret, storblåst och regn ställde in familjedagen igår men vi fick två mysdagar ihop tillsammans.
Det är aldrig fel!

Istället for vi en sväng till gallerian i Gränby och inhandlade regnkläder och stövlar till Emilia, samt fick hon en fin rittavla att leka med!

Idag for vi till det nya Leklandet som kommit till stan- och vi var inte ensamma där!
Jösses.
 Det är ett roligt ställe, men Emilia var lite liten för att springa runt själv, större barn skulle ha trampat sönder henne i all hets som var i och kring alla aktiviteter.
 Vi var där, lekte, fikade och sen gav vi upp och åkte hem för att mysa lite mer.


Jag fick sovmorgon idag också så för en gångs skull vill jag inte gå och lägga mig innan kl 22. Igår däremot somnade jag i soffan vid 20 och släpade mig till sängen efter nån timme- helt slut. Självklart för att Thomas hade morgonskiftet så sov Emilia oroligt hela natten och gav inte Thomas någon längre vila alls.
Stackaren..


Vi fick kvällssällskap en stund också, kladdkaka hade de med sig och vi svullade lite allihopa. Sen drog Thomas och tränade bort det på en gång och jag sitter här mest och undrar om jag inte ska ta en bit till?

Imorgon ser jag fram emot att jobba igen, det var längesen jag var där nu!
Emilia och jag ska in på öppis på morgonen och återse massa kompisar vi inte träffat på länge- jag röknar med att samtalsämnet kommer att vara förskolestart- vart kom ni in?  osv

Nu är det film på tv och jag kunde inte vara mindre intresserad. En bok ligger och skriker efter mig så jag ska ta och stänga igen här.

Tjing!


Inga kommentarer: