måndag, juli 30

Jag är härligt mör i kroppen idag, jobbat i 8 timmar och varit ut på en cykeltur med min bästa tjej efter det.

Hennes första cykeltur!

Att jag inte fotograferade är nästan lika illa som att inte anteckna hennes första steg, men imorgon ska vi iväg igen =)

Vi har två lediga dagar ihop nu och några utflykter ska vi passa på att njuta av.
Jag älskar cykeln, nu är den än mer värd då jag mekat klart den så även Emilia kan hänga med, vem behöver bil?
... klart jag saknar bilen, men det här är faktiskt Uppsala- här cyklar man nästan överallt.
Så det ska vi med banne mig.

Har fått ett antal mejl under dagen och försöker svara på alla så gott det går, har lite tv i bakgrunden och stirrar på en gigantisk godispåse. Den har jag för övrigt inte ens smakat av så jag tror jag börjar bli sjuk.


Nu ska jag vara lite social, tjing!






Inga kommentarer: