söndag, juni 9

Helg igen

Emilia är här istället för att jag har jobbhelg så jag har varit mer än nöjd. Nästa vecka går jag in i en ny fas med jobb och ändrade tider med allt vardagspussel.
Kan bli bra.

Vi fick besök av Micke i helgen också. Han kom hit i fredags och vi har varit på bio, tivoli, rantat runt ute och käkat pizza. Kort sammanfattat =)

Det har varit en bra helg, men avslutades lika deppigt som det på något sätt alltid gör efter att bra saker sker.
Händer något bra så följs det alltid av dåliga nyheter och jag börjar ärligt bli trött på det.

Känner apatin slå in och nu måste jag hitta på något som bryter av från det.

Har en ny lägenhet på gång och slår det in rätt flyttar jag i månadsskiftet. Vilken lättnad att få lämna det här stället!
Jag taggar som sjutton för att få planera flytt och möblering, det kan bli en rolig sommarsyssla.
Semesterveckan närmar sig också och efter några dubbelpass på senaste tiden ska det bli välbehövligt!

Schemat i sommar blir tjockt så jag laddar även för det- ska bli grymt kul! =)

Nåja, söndagskvällen är slut.
Hej från mig.

Inga kommentarer: